Gå til primært indhold Gå til footer indhold
  1. Forside
  2. Brug Cabi
  3. Tilbud til virksomheder
  4. Fortæl om jeres sociale ansvar og ESG-indsats

Fortæl om jeres sociale ansvar og ESG-indsats

Er din virksomhed klar, når dine kunder stiller krav til dokumentation? Kan man fx læse om det, I gør, på jeres hjemmeside? Få hjælp fra Cabi og vores konsulenter til opgaven. Så står I bedre.

Mange af landets største virksomheder stiller krav om ESG-dokumentation til alle led i leverandørkæden. Tendenser peger på, at selv mindre virksomheder i stigende grad skal kunne fortælle om og dokumentere deres sociale ansvar og bæredygtige aktiviteter.

Hvordan viser du dine indsatser på S'et i ESG?

Mange virksomheder står allerede stærkt på S'et i ESG, men har måske ikke det fulde overblik over, hvilke indsatser der tæller med, eller mangler sproget til at fortælle omverdenen om det.

Cabi taler flydende ESG'sk og ved, hvordan man kan oversætte jeres sociale indsatser til stærke argumenter overfor fx potentielle kunder og samarbejdspartnere.

Styrk jeres chancer for at vinde udbud

Er du ejer eller leder af en mindre eller mellemstor virksomhed, er der fordele ved at profilere jeres indsatser på S'et i ESG fx som dokumentation ved udbud og og tilbudsgivning. Set samme gør sig gældende samarbejdet med banker og investorer.

Måske tager I allerede et stort ansvar, der kan styrke jeres chancer i et udbud?

Hvordan kan Cabi hjælpe din virksomhed?

Vi sikrer, at I kommer hele vejen rundt om det sociale ansvar og dermed styrker chancen for at vinde opgaver i fremtiden.

Erfaringer fra virksomheder i bygge-, catering- og rengøringsbranchen viser, at dialog, møder og et fælles kig på data skaber det mest solide fundament.

”At have styr på data, og at I kan beskrive, hvad I gør, kan helt enkelt få kunder til at vælge én virksomhed fremfor en anden. Selvom mange små virksomheder tager socialt ansvar, når de fx fastholder og rekrutterer, får de ikke fortalt historien og sendt data med, når de afgiver tilbud på opgaver. Desværre".

Mette Rønnau, direktør i Cabi

Det får I

Ud fra dialog på fysisk møde eller online og en skrive- og formidlingsproces, hvor I selv deltager aktivt, får I fx:

  • Tekst til hjemmesiden
  • Input eller plan for formidling
  • Indhold til brug ved tilbudsgivning
  • Viden om, hvordan man bringer data i spil i forhold til krav fra kunder
  • Indhold til fysiske elementer.

Se også: Dokuménter jeres sociale ansvar

Book forløb om formidling af socialt ansvar

Pris: Kontakt os for pris

Varighed: 2-3 uger

Sted: Hos jer eller online

 

Det siger andre: 

"Vi er med på, hvad markedet kan stille af krav. Vi ved, at de krav kommer, og vi vil ikke tabe forretning. Og vi ved, at vi vil stå bedre, når vi kan beskrive det ansvar, vi tager som virksomhed. Vi kunne ikke have kommet i gang eller i mål uden hjælp fra Cabi."

Chris Andersen Møller og Mark Jespersen, ejere af TF Favrskov  

"Det skaber merværdi for din forretning, når du rekrutterer mangfoldigt. Du får arbejdskraft - og det sociale ansvar tæller med, når kunder stiller krav om samfundsansvar. Cabi har hjulpet os godt på vej med fortællingen om vores sociale ansvar og verdensmålene til intern og ekstern brug."

Martin Haugaard, ejer af Simply Cooking

Interesseret i at høre mere?

Kontakt Marianne og hør mere om, hvad fortællingen om jeres sociale ansvar kan gøre for lige netop dig og din virksomhed.

Marianne Lyngberg Nilsson

S'et i ESG | FN’s Verdensmål | Socialt ansvar og beskæftigelse | Cirkulær økonomi | Marketingstrategi
Tilgå Marianne Lyngberg Nilsson på LinkedIn